piątek, 28 kwietnia 2017

#SPORTSWEAR #SOCKS #H&M #LOVEIT 

Kochani♥
Dziś kolejna ze stylizacji jakie baaaardzo lubię! Sportowe zestawienia szczegolnie w takim wydaniu są moim zdaniem zarowno kobiece i mega hipnotyzujace jak rowniez trochę "street'owe". Ciekawa jestem jak wam się podoba?:)

A u mnie z ciekawostek, tak na bieżąco... forma idzie tylko do przodu, bo motywacja w dążeniu do celu jest przeogromna, a dopasowany plan dietetyczny i treningowy przez trenera Akopa zdaje egzamin w 100%! Za oczywiscie jestem bardzo wdzięczna i z cierpliwością czekam na dalsze efekty i kroki:) Pracy jak zawsze sporo, zbliżająca się sesja iii już niebawem upragnione wakacje z ukochaną babcią!♡

Jestem tutaj dosyć rzadko, ale na prawdę czas mnie bardzo ogranicza, choć staram się bardzo znaleźć chwilkę na zrealizowanie czegoś nowego, także rzadziej, ale jestem!

Miłego wieczoru i bardziej słonecznej pogody na majówkę niż obecnie☀☀☀

T-shirt - H&M
Socks - H&M
Shorts jeans - H&M
Sneakers - New Look









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz