wtorek, 6 czerwca 2017

≋ SESSION ☀ BEACH ≋

Kochani, ja już jestem niespełna dwa tygodnie po urlopie z moją ukochaną babcią na Malcie z bateriami naładowanymi po brzegi! 
Po powrocie ruszyłam pełnym krokiem do swoich codziennych obowiązków i pasji, także dzieje się! No i standardowo, biorąc pod uwagę pracę, treningi i obecną sesję na studiach znów dopada mnie brak czasu, ale mimo to jestem bardzo zadowolona, że wykorzystuję każdą wolną chwilę w 100% owocnie i treściwie. 
Zaledwie 2 dni przed wyjazdem  urlopowym zdążyłam zorganizować szybką sesję zdjęciową w klimacie letnim, przy czym teraz zdradzę wam jedną ze stylizacji - jeśli można ją tak nazwać :D, bo właściwie na zdjęciach znajduje się tylko dwuczęściowy strój kąpielowy. Mam jeszcze kilka innych, bardziej treściwych zestawów letnich i sportowych z tej sesji, ale to wkrótce :))

Jeśli jesteście ciekawi co u mnie na bieżąco słychać zapraszam na swojego IG, tam systematycznie staram się uzupełniać posty z mojej małej, codziennej rutyny <3

Miłego wieczoru!
___________________
Strój kąpielowy:
Góra -> H&M
Dół -> New Yorker











3 komentarze:

  1. Super Forma !!! To Co teraz masa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje👊 Jasne, teraz trzeba trochę dobudować👌

      Usuń
    2. Tylko nie za dużo 😜 Czyli w przyszłym roku zawody bikini fitness i powrót z medalem 💪

      Usuń